2011-07-14

10 perkara yang buat aku sangat seronok,sejujurnya.

1) bila makan, aku kenyang dgn rela.

2) bila aku buat kelakar orang ketawa.


3) bila orang-orang aku sayang, senyum kebahagiaan disebabkan tindak-tanduk aku.tak kesah lah apapun.

4) bila beribadat, aku tahu dan sedar aku ikhlas dan mampu utk khusyuk. dia punya feeling lain kot. tenang je.

5) bila satu hari tu aku tak mencarut langsung.rasa macam nerd tapi seronok jugak.haha

6) main futsal sampai peluh lenjan.lagi seronok score 2-3 gol.

7) bila ada perdebatan isu-isu matang. aku suka dgr opinion-opinion unik yang lain pada yg lain.

8) bila marah,aku mampu bersabar. a wise men is measured by how big  somethings make him mad.

9)bila rambut aku panjang, muka aku okay macam biasa( maksud aku tak burnt, tak bertompok, tak dek jerawat gatal-gatal utk digaru) confident nak lepak-lepak dgn member baru, lain skit feeling dia.

10)bila aku homesick, aku balik rumah( sumpah susah aku nak homescik tapi kalau 4-5 bulan tak balik, boleh kot homesick,lagi2 kalu under pressure)

No comments: