2011-01-17

harapan personal

tahun 2011 ni amacam best. starting dah naiss.
so hopefully with Allah blessings, messi gua taun ni, care ar.

gua assume tahun ni merupakan tahun baru dlm hidup gua.
1stly sbb :

tahun ni gua mencapai status matang yg diiktiraf kerajaan iatu 21 tahun. maknanya, gua boleh jlnkn taggungjawab gua, pergi buang undi nanti. oyes! budak2 jiwa terabur misti tara caya gua cakap ape ini dey?

next, sebagai seorang dewasa, gua kne tahu ar wht the eff is  tanggungjawab means . lagi ntah brape tahun gua mungkin akan kahwin dan ada anak anak yg hebat-hebat, insyaAllah.(sape ntah mampu jadi bini gua memang suspek ah)kah kah kah!!~;D
so misi gua telah gua rangka utk kegunaan gua, dan utk gua analisis darai masa ke masa.

misi-misi 2011:

2) join and participate actively in any programs or events organized by the govt, university, colleges and NGO.
3) leading any organizations or group,next is to ensure all members of the group to participate actively in activities organized resulting to a tremendous successes to all.
4) meet up with a group or individuals from the society which are well known  of their contribution to the nation and discuss related matters with them. (open raun tabel la snang cter. ayt gua memang keling gelabah.)
5)4 flat for both sems.


and the namber wan thgs on the list is too change myself according to the element listed BELOW ..

  • nawaitu
  • fokus
  • terbuka hati
  • lapang dada
  • redha.

melalui 4 penekanan utama dalam membentuk induvidu yang sejati iatu:

  1. fizikal
  2. mental
  3. emosi
  4. rohani

harap-harap berjayalah. amin-amin amin. (:

No comments: