2011-03-10

serius optimis

kau rasa kau dah cukup optimis? bak datang.


 seorang pelajar repeat 6 sem berturut turut akibat tak siap PSM berkata. " apa guna grad awal-awal walhal pointer tak dapat dekan pon-baik repeat bersepah kali, dan pointer cgpa dekat-dekat nak 4.0,hebat bukan?''
 -logik ke eh?repeat 6 sem pointer nak dekan? maybe dia repeat sebab tak byr yuran kot? last-last jadi legend.


seorang lelaki kene tipu dengan perempuan seramai 13 orang, yg telah kerugian dekat-dekat $40,000 berkata:

 What im searching for is not those effing bimbo's. i wanted a true lady as my spouse. SO, kene pakai duit sikit-sikit lah, eventho saya dah gadai semua tanah saya, rumah, sedara-mara dan anak-anak sedara. asalkan saya bahagia, bukan?

seorang pelajar buangan kerana terlibat dengan kes-kes bodoh yang redundant seperti merokok depan pejabat HEMA dan kencing terbuka di tengah-tengah tandas terbuka wanita dll kes, bercakap:

uniknya saya, adalah saya berani buat. saya terima cabaran.  di luar sana, apabila saya dah nak mula berkecimpung dalam dunia pekerjaan, saya pasti bersedia. apa jua onak duri,pasti saya boleh cabar. dan saya ada keberanian untuk gulingkan bos saya, dan amik alih syarikat secara terbuka. anda berani tak? pasti tidak!! jadi, saya lagi hebat pada anda serta mereka yang masih study ikot cakap lecturer, walhal dekat luar makan gaji jugak.

untuk lebih cerita menarik tentang warga optimis di malaysia, sila cekitdout dekat alamat ini:


Hospital Bahagia
Ulu Kinta
31250 Tanjung Rambutan
Perak Darul Ridzuan
 sebarang pertanyaan,
boleh hunbungi
en. ridzuan
Tel: 05-533 2333.
Tel: 05-533 1350


bukan bebas tol. kene bayar..


byk lagi kisah lain yg menarik boleh diperoleh jia anda melawat tempat itu. anda mungkin juga boleh diperbodohkan dgn selamba oleh mereka-mereka ini. serius, tak tipu,merka bijak-tapi tak dapat enuf pedoman. pity us. no them..

1 comment:

Anonymous said...

Kalau sakit hati dengan bos, baca je kat dia pantun ni (dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’) hahaha:

Pagi-pagi, sudah mencemuh,
Si pemandu terus terdiam mengeluh,
Bos ini jenis yang kecoh,
Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

“Ada pelanggan hendak jumpa”,
Itulah kata si setiausaha,
Bos enggan, mengantuk katanya,
Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

Bos memanggil mesyuarat mengejut,
Ada pekerja berjalan bak siput,
Bos pun menengking sampailah semput,
Para pekerja terkentut-kentut.