2010-11-10

depan 7eleven itu..

last weekend,
my nerd pals and i went our for a walk at jb. we choose to hang out around the cs vicinity.

apek cina blakang tensen barang x laku.kedai ni terletak 14 km
dari 7e: tempat tragedi.
. sebelah 7 eleven ada kedai top-up. seblah lagi ada kedai buat 'lesen kereta'. itu kalau atas nama lah.sebenarnya, mengikut kata-kata faris(nama sebenar) kedai tu bukan kedai buat lesen, but they sell sluts.
aku pelek jugak, apa pasal kan, dia nak letak sign buat lesen kereta, padahal, kalau letak sign " fucking bitches to fuck.co'' bukan ke lagi afdhal? customer pon mungkin akan ramai bukan? bukan ke jujur itu sebahagian daripada sifat manusia yang mulia, x kisahlah apa jua bangsa dan agama sekalipun. bak kata faiz gampang yang amat tinggi nilai nasionalisme beliau:

these assholes mothafucka just dont know whaththaeff's they should do in gratifying the business they already owned. which is which, dah sewa prostitute semalam 30 ringgit sehari kan,                (mengikut experience faris-yg lari lintang pukang dgn cara paling cool, dgn 2 lagi rakan beliau yang gua belum add through FB lagi bila bapak ayam(apek) tu mencaci bahasa cina dalam telor cantonese ) patut dengan jujur dan berhemah, letak je lah sign macam ni:
aku pelacur hebat!sanggup buat apa-apa action utk sesuap maggots .
*blowjob benda mudah,buakn food aku.sebab dekat melayuboleh pon boleh jumpa.
nanti market jatuh standard prostitute yang cacai-cacai.*
lepastu, letaklah sekali pricing lists dia kan,

pricing list ni bagi aku racist gile >,<
dan aku x paham apa dia tulis, dan currency apa dia pakai
barangkali MYR atau singapore dollar. euro dan dinar emas,luar firasat aku.

aku sangat lah pasti, kedai apek tua tu akan jadi paling top dekat uptown jb. semua carik apek tu.
aku pon carik apek tu kalau lah rasa macam gersang sangat tak tahan nak maki-hamun kan? :)

moral values : in whatever businesses u do, please be truthful. it is the golden rules in business making.
                      barulah bisnes tu laku, dan dipercayai,bukan? 

example: masa gua sekolah menengah dulu, yusra ashraff(nama sebenar) jual sosej 50 sen sebijik. sos boleh demand byk mana kau nak.
brand sos: kimbal tuhhh!
 dia jujur. lantas, bisnes beliau laku,untung mencecah seribu selaku student form 4 waktu tu, dan sekarang, sedang mengaji bachelor in business management di universiti yg aku prefer nama u dirahsiakan. takut ramai nak rebut jadi share partner dgn dia. aku dah cop awal-awal. so, he's mine!( nada gay).





No comments: